تبلیغات گوگل ادوردز و کاربردهای آن در کسب و کارها

امروزه ایجاد فروشگاه های آنلاین و درآمدزایی از آن به همین راحتی که فکر میکنید نیست! به خصوص که امروزه مشاغل زیادی در اینترنت وجود دارد و برای رقابت با آنها تلاش زیادی لازم است. زیرا این مشاغل نیاز به بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ بسیار قوی و مداوم دارند ، که باعث می شود رقابت برای مبتدیان دشوارتر است. در نتیجه رسیدن به رنک های بالاتر جستجوی گوگل برای کسب و کارهای نوپا رقابتی تر شده است و نمی توان به راحتی از گوگل ورودی گرفت. برای رسیدن به رنک های بالاتر در جستجوی گوگل بایستی سالها تلاش کنید و محتوای با کیفیت و سئو بهینه شده برای وب سایت خود داشته باشید. اما باز هم ممکن است موفق نباشید! در این شرایط گوگل ادوردز یا همان تبلیغات گوگل وارد بازی می شود.
گوگل ادوردز و یا تبلیغات گوگل چیست ؟
گوگل ادروردز یکی از پرطرفدارترین سیستم های تبلیغاتی در موتور جستجوی گوگل برای انجام تبلیغات متناسب با کلمات مرتبط کسب و کار ها است. این نوع تبلیغات در موتورهای جستجوی گوگل یکی از کارآمدترین استراتژهای بازاریابی و دیجیتال مارکیتنگ می باشد. به کمک گوگل ادروردز ، کسب و کارهای نوپا می توانند همانند کسب و کارهای مطرح در لینک های بالای گوگل دیدهش شوند و ترافیک آن ها از گوگل افزایش یابد.
مزایای استفاده از گوگل ادوردز برای کسب وکارها
گوگل ادرودز ابزاری بسیار قدرتمند برای بازاریابی مشاغل آنلاین در زمینه های مختلف است. در ادامه سعی داریم دلایل مفید بودن تبلیغات گوگل را بررسی کنیم.
صرفا برای نتیجه گرفته شده پرداخت هزینه می کنید!
یکی از مهمترین ویژگی ها یا در واقع مزایایی که تبلیغات گوگل یا گوگل ادوردز را به یکی از بهترین راه ها و استراتژی های تبلیغات تبدیل کرده است ، نحوه پرداخت هزینه آن است. شما ملزم به پرداخت هزینه برای کلیک هایی که بر روی تبلیغات صورت میگیرد میباشید.
امروزه تبلیغات آنلاین دیگر از این ویژگی برخوردار نیستند و شما باید مبلغ مشخصی را برای تبلیغات بپردازید ، خواه صد تا ورودی به وب سایت خود داشته باشید یا هیچ! اما گوگل فقط در صورتی از بابت تبلیغ برای شما هزینه دریافت می کند، که ورودی به سایت شما داشته باشد. این می تواند هزینه های تبلیغاتی و بودجه شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و حتی می تواند برای تجارت شما موثرتر از سایر تبلیغات باشد.
تبلیغات پروموشن
به طور کلی تبلیغات پروموشن به این معنی است که تبلیغات شما صد در صد به مخاطبان هدف شما نمایش داده می شود. ، در واقع به این معنی است که تبلیغات شما هدفمند صورت می گیرد. گوگل ادوردز دقیقاً مخاطبان مورد نیاز کسب و کار شما را مورد هدف قرار می دهد. علاوه بر این ، گوگل می تواند تبلیغات تجاری شما را با توجه به موقعیت جغرافیایی کاربر ، سن ، جستجوی کلمه کلیدی و سایر موارد به کاربران خاص نشان دهد.
این موضوع می تواند اثربخشی تبلیغات شما را افزایش دهد. با استفاده از تبلیغات گوگل می توانید حتی زمانی را که باید تبلیغات هدفمند را به کاربران نشان دهید تعیین کنید. به عنوان مثال ، می توانید تبلیغات خود را در مواقعی که بیشتر کارها تعطیل است (مانند آخر هفته ها) به کاربران نشان دهید ، زیرا بیشتر تبلیغات در این مواقع خاص می توانند موثر باشند. این امر به ویژه برای مشاغل محلی بسیار مهم است زیرا آنها می توانند مخاطبان را به سمت محل کار خود جلب کنند!
کاربران متناسب با دستگاه را هدف قرار دهید
پس از به روزرسانی های مختلفی تبلیغات گوگل انجام داد، اکنون می توانید با توجه به نیاز خود ، تبلیغات را به کاربران با دستگاه های مختلف نمایش دهید. به عنوان مثال ، جستجوی انجام شده توسط تبلت با جستجوهایی که توسط گوشی انجام می شود متفاوت باشد، که این موضوع تأثیر مستقیمی بر کیفیت تبلیغات شما خواهد داشت. اگر نمی خواهید این ویژگی را متناسب با نیازهای خود تنظیم کنید ،می توانید از گوگل کمک بگیرید تا بهترین دستگاه های مختلف را متناسب با هدف شما برای تبلیغات انتخاب کند.
عملکرد تبلیغات گوگل را مدیریت و نظارت کنید
یکی دیگر از مزایای بی نظیر گوگل ادوردز امکان مدیریت و ارزیابی کارایی تبلیغات مختلف صاحبان مشاغل است. این بدان معنی است که شما می توانید انواع آمار را از تعداد کلیک کاربر و بازدید از تبلیغات را مشاهده کرده و تبلیغات خود را تجزیه و تحلیل کنید. علاوه بر این ، می توانید اقداماتی را که کاربران باید در مورد تبلیغات انجام دهند ، مشاهده کنید. به عنوان مثال ، یکی از این اقدامات می تواند نصب اپلکیشن بعد از کلیک بر روی تبلیغات باشد ، که گوگل به شما امکان می دهد این آمار را نیز تجزیه و تحلیل کنید.
طبق آماری که توسط گوگل ارائه شده ، صاحبان کسب و کار آنلاین تقریباً دو برابر ارزش هر دلار را که صرف تبلیغات گوگل ادز می کنند ، دریافت می کنند. با توجه به رقابت شدید امروز بین مشاغل ، گوگل ادوردز یکی از استراتژی های بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ است که باید در برنامه خود در نظر بگیرید. اگرچه گوگل ادز می تواند برای بیشتر مشاغل مفید باشد ، اما ممکن است برای تعداد کمی از کسب و کار ممکن کارایی نداشته باشد. تنها راهی که می توانید سودمندی تبلیعات گوگل را برای تجارت خود بسنجید ، امتحان گوگل ادز است.
این مطلب ادامه دارد …
دیدگاهتان را بنویسید