نحوه تولید محتوا با 3 روش که مخاطب را به خود جلب می کند

امروزه بسیاری از کسب و کار های آنلاین برای رشد و موفقیت خود در شبکه های اجتماعی و برند سازی خود هزینه های زیادی را صرف تبلیغات می کنند. این کسب و کارها بر روی افراد معروف، بلاگرها و اینفلوئنسرها برای کمک به موفقیت در محبوب کردن برند خود سرمایه گذاری می کنند. تقریبا می توان گفت این افراد مشهور با دانستن نحوه تولید محتوا پا بر جای تبلیغات های قدیمی از قبیل تلویزیون گذاشته است.
شما چرا دست به کار نمی شوید؟ ساختن این نوع محتوا رایگان است. تنها چیزی که شما نیاز دارید یک گوشی و یا لپ تاپ با وب کم و یک حساب کاربری رایگان در یکی از شبکه های اجتماعی است. می توانید فیلم ها را در گوشی های خود ضبط کرده و در حساب کاربری خود بارگذاری کنید. می توانید از لایف استایل خود ویدئو تهیه کنید، به عنوان مثال در عرض چند دقیقه ، که شما در حال دویدن هستید. مطمئناً ، با ادامه کار ، محتوای خود را بهبود می بخشید و تجهیزات خود را ارتقا می دهید … اما اولین نکته در نحوه تولید محتوا این است که شروع آن رایگان است. پس منتظر چه چیزی هستید؟
نحوه تولید محتوا برای افرادی که می خواهند آن را بخوانند ، تماشا کنند یا گوش دهند:
اولین تصمیمی که در نحوه تولید محتوا باید بگیرید، انتخاب یک موضوعی است که می خواهید درباره آن صحبت کنید. این نه تنها در مورد محتوای نوشتاری ، بلکه در مورد تمام مطالب و انواع محتواها نیز صدق می کند. در چه کاری خوب هستید؟ یک ایده اصلی پیدا کنید و در مورد موضوعات مربوط به این ایده از جوانب مختلف صحبت کنید.
به عنوان مثال ، در مورد راه اندازی یک کسب و کار آنلاین، ارتقا ثروت و بهتر زندگی کردن تحقیق کنید. و در مورد راه و روش کسب درآمد از اینترنت تولید محتوا کنید.
راه های شروع به تولید محتوا :
- گام به گام نحوه راه اندازی مشاغل آنلاین
- صحبت افراد موفق و یا دانشجویانی که شغل و دانشگاه خسته کننده خود را ، به قصد کارآفرینی ترک کرده اند
- مصاحبه با افراد موفق
- با مخاطبین خود تعامل برقرار کنید و از آن ها در مورد یک نکته یا ایده خاص که می خواهند بشنوند، نظر سنجی کنید.
- مخاطبین خود را روانشناسی کنید و در راستای بهبود اعتماد به نفس آن ها تولید محتوا کنید
از تولید محتوای تکراری بپرهیزید و سعی کنید از طریق روش های مختلفی در مورد یک موضوع صحبت کنید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید در مورد چگونگی راه اندازی مشاغل آنلاین تولید محتوا کنید، چندین زاویه برای نحوه تولید محتوا وجود دارد که می توانم از آن طریق اقدام کنید:
- داشتن یک راستراتژی برای ایجاد اولین کسب و کار آنلاین خود با درآمد بالا
- شکستن بزرگترین افسانه های مربوط به خود اشتغالی
- 10 ابزار مفید برای شروع کار مستقل خود
- چگونه نرخ ها را در مشاغل انلاین خود افزایش دهیم
- چگونه می توان برای یک تجارت آنلاین به ایده خوبی رسید
- مصاحبه با چند فریلنسر و دانشجوی موفق
همانطور که می بینید به هنگام صحبت از نحوه تولید محتوا، شما قرار نیست یک فرآیند جدید اختراع کنید! کافی است به سادگی از چند زاویه مختلف به یک مسئله یا ایده مشابه نگاه کنید. برخی از رویکردها خیلی بیشتر از روش کاربردی راج و روتین برای افراد جذاب هستند ، بنابراین پوشش موضوعی از چندین دیدگاه مختلف به ما امکان می دهد تا علاقه و تمایل همه مخاطبان بالقوه را به محتوای خود جلب کنیم.
نتایجی که باید در نحوه تولید محتوا بخاطر بسپارید.
موفقیت شما در بازی تجارت آنلاین با محتوای رایگان آغاز می شود. هنگامی که افراد محتوای رایگان شما را می خوانند ، تماشا می کنند یا به آنها گوش می دهند ، این فرصت را پیدا می کنند که به بخشی از کسب و کار شما تبدیل شوند – و این روابط ستون فقرات تجارت آنلاین شما هستند.
برای ایجاد محتوایی که تجارت آنلاین شما را با فروش محصولات دیجیتالی تغذیه می کند ، باید دو نکته مهم را در ذهن داشته باشید:
- بیش از هر چیز باید ثابت قدم باشید. از آنجا که نحوه تولید محتوا بسیار آسان و ارزان است ، شما باید نشان دهید که مایلید هر روز حاضر این کار را انجام دهید. حتی اگر برای مدتی مجبور به پرداخت هزینه برای تولید محتوا باشید، باید یک برنامه برای تولید محتوا ایجاد کنید و به آن پایبند باشید. بدون استثنا ، من برای این سایت 4 بار در هفته پست منتشر می کنم ، و سال ها و به صورت مرتب باید این کار را انجام دهم. اگر می خواهید این کار به یک تجارت تبدیل شود ، باید مانند آن با یک تجارت برخورد کنید.
- شما باید یک فراخوان برای اقدام (CTA) را همراه داشته باشید که خواننده را به وب سایتی هدایت کند که در آن افراد می توانند درباره ایده های شما بیشتر بدانند و برای لیست ایمیل شما ثبت نام کنند. در تجارت آنلاین ، جمع آوری آدرس های ایمیل همه چیز است. در بسیاری از موارد یکی از روش های نحوه تولید محتوا ، داشتن یک لیست اختصاصی و کوچک از مشترکان ایمیل از ارزش بیشتری برخوردار است که یک رسانه اجتماعی غول پیکر یا میلیون ها کره چشم را در یک ویدیو ویروسی دنبال می کند. لیست ایمیل شما به شما این امکان را می دهد که توجه مخاطبان خود را بلند مدت جلب کنید ، ارزش را به طور مداوم تحویل دهید و با گذشت زمان رابطه ای ایجاد کنید که برای سالهای آینده درآمدزایی داشته باشد.
ارائه ارزش از طریق ارتباطات مداوم و فروش محتوای خود
افراد لیست ایمیل شما، انتظار محتوای با کیفیت از شما دارند . بنابراین آنها را ناامید نکنید! اکنون که آن هابا شما وارد تعامل شدند با آگاهی از نحوه تولید محتوا، محتوای خود را به صورت رایگان باورنکردنی در قالب پست های وبلاگ ، پادکست ها و یا ویدیوها به طور منظم ، آنها را تحت تأثیر قرار دهید.
در ابتدا ، احتمالاً به آرامی رشد خواهید کرد. مثلا ارسال پست یک بار در هفته، اما سعی کنید یه محتوای با کیفیت و خوبی باشد. به مرور زمان تعداد پست و محتواهای خود را افزایش دهید. افزایش تعداد پست ها به چند بار در هفته مشکلی ندارد. به طور کلی ، تا زمانی که محتوای عالی ارائه می دهید ، مردم می خواهند محتوای شما را بخوانند، بشنوند یا ببینند.
اگر هر روز محتوا تولید کنید ، صرف نظر از اینکه تصور کنید، آیا محتوای شما وحشتناک است یا اصلا کسی آن را می بیند ، در هر صورت یک قدم به موفقیت کسب و کار خود برداشته اید.
دیدگاهتان را بنویسید