11 ایده عالی برای استوری اینستاگرام

از ابزار استوری اینستا خود می توانید به عنوان یک روش مارکتینگ دیجیتال برای کسب و کار خود استفاده کنید. استورهای اینستاگرام بهترین گزینه برای تبلیغات غیرمستقیم و جذاب می تواند باشد. اکثر افراد در اینستاگرام برای دیدن روزمرگی های دوستان خود روی استوری آن ها کلیک می کنند؛ بدون اینکه متوجه گذر زمان باشند چندین استوری دیده اند. در میان این استوری ها امکان دارد تعدادی استوری تبلیغاتی بوده است که در مواقعی شما را می تواند به خود جذب کند. حتی ممکن است شما بدون دنبال کردن ایده ای، زمان زیادی را صرف دیدن استوری های تبلیغاتی اینفلوئسنرها بکنید.
می دانیم که پلتفرم اینستاگرام به طرز عجیبی اعتیاد آور است، مخاطبین رو ناخواسته مجبور به دیدن استوری هایی می کند، که دنبال دیدن آن ها نبوده اند. مخاطبین معمولاً بدون آگاهی از اینکه استوری بعدی برای کیست، یا بدون کلیک کردن برای خارج شدن از تب استوری اینستا ، به دیدن استوری ها ادامه می دهند. این نتایج بدست آمده تجربه های شخصی نمی باشد، بلکه آمارهای بیزنسی اینستاگرام گویای این واقعیت می باشند. این آمار تعداد کاربران که بر روی استوری بعد از شما کلیک می کنند یا از آن خارج شده اند را به طور میانگین 80 درصد تخمین زده اند. بنابر موارد ذکر شده می توان نتیجه گرفت که استوری ها بهترین مکان برای تبلیغات هستند.
11 ایده برای استوری اینستاگرام
۱۴ ایده برای استوری اینستاگرام کسب و کارها، که با اجرایی کردن آن ها شما می توانید برندینگ و میزان تعامل خود را با مخاطبان توسعه بدهید!
اطلاع رسانی
استوری اینستا ابزاری مناسب برای اطلاع رسانی و به اشتراک گذاری اخبار کسب و کار شما می باشد. شما با استفاده از استوری های اینستاگرام می توانید در مورد محصولات و یا خدمات کسب و کار خود و هر گونه به روز رسانی کسب و کارتان را به اطلاع فالوورهای خود برسانید.
در استوری ها با اشتراک گذاری ویدئو ها و تصاویر پشت صحنه برند، با مخاطبین ارتباط نزدیک تری برقرار کنید. با به اشتراگ گذاری این گونه محتواها، حس اعتماد در فالوورهای شما افزایش یافته و با آگاهی از آخرین اخبار برند شناخت آن ها از شما بیشتر می گردد.
در تولید این محتواها به عنوان استوری اینستا می توانید با یک همکار یا دوست خود در حین آماده سازی یک محتوا شوخی داشته باشید. با این کار شما با فالوورهای خود یک ارتباط دوستانه برقرار خواهید کرد و میزان تعامل و آگاهی برند شما را به سرعت افزایش می دهد.
مشارکت و همکاری
می توانید از یک اینفلوئنسر مارکتینگ و یا یک بیزینس مرتبط با کسب و کار خود در استوری های خود کمک بگیرید. این کار بیزینس کسب و کار شما در معرض توجه قرار می گیرد و اطمینان داشته باشید استراتژی برندینگ کسب و کار شما روند بهبودی را پیش رو خواهند داشت. شما باید از ایده هایی در تولید استوری اینستا استفاده کنید، که برای کسب و کار شما بیشترین سود را به همراه داشته باشند.
هایلایت استوری اینستا
استوری اینستاگرام با امکان ذخیره کردن یا به طور معمول های لایت کردن یکی از بزرگترین مزیت های اینستا برای برند شما می باشد. در واقع شما می توانید به جای تبلیغ در قسمت بیوگرافی، در های لایت های استوری به معرفی و تبلیغ برند خود بپردازید. در اکانت بیزنسی خود و در قسمت هایلایت، به مخاطبین خود بگوئید، چه کسی هستید، کسب و کار شما چیست، محصولات و خدمات خود را برای مخاطبین خود به نمایش بگذارید.
استوری اینستا ی خود را در یک قالب جذاب با هدف قراردادن آن ها در هایلایت بسازید. در واقع با استفاده از این هایلایت ها صفحه خود را به یک بروشور تبدیل کنید! همچنین با این هایلایت ها مخاطبان وقت بیش تری را برای بازدید از صفحه شما صرف خواهند کرد.
برگزاری نظرسنجی در استوری اینستا
در استوری اینستاگرام خود نظرسنجی برگزار کنید و با تنها با یک کلیک پاسخ خود را دریافت کنید! با برگزاری نظرسنجی در استوری اینستا، فالوورهای خود خود را ترغیب به تعامل با کسب و کارتان کنید. این نظرسنجی ها همانند یک تحقیقات بازاریابی برای شما عمل خواهد کرد و موفق به شناسایی نیازها و خواسته های مشتریان خود خواهید شد.
استفاده از گزینه ASK ME A QUeSTiON
با استفاده از استیکر ASK ME A QUesTion از مخاطبین خود بخواهید در رابطه با برند شما هر سوالی را از شما بپرسند! جذاب ترین امکان برای برقراری ارتباطی صمیمانه با فالوورهای پیج تان و کسب اگاهی از نیازهای آن ها می باشد. با پاسخ دادن به سوالات مخاطبین خود می توانید به آن ها نشان دهید که به نظرات شان اهمیت می دهید و اعتماد آن ها را نسبت به برند خود به دست آورید.
اسلایدر واکنش گرا
امکان جذاب استوری اینستاگرام در به روزرسانی جدید، اسلایدر واکنش گرا می باشد؛ به کاربران اجازه واکنش به محتوای استوری خود را می دهد. کاربرد این تکنیک یک گزینه ی خوب برای افزایش میزان تعامل کسب و کار شما با مخاطبین تان می باشد. الگوریتم های اینستا سطح محتوا و میزان تعامل کاربران با برند شما را در این اسلایدر های واکنش گرا به عنوان بازخورد بررسی می کند.
استیکر شمارش معکوس
با این استیکر می توانید برای تبلیغ خدمات برند خود و برگزاری تخفیفات ویژه در یک مدت زمان محدود استفاده کنید.
لینک خارجی در استوری اینستا
در پیج اینستاگرام خود صرفا در قسمت بیو می توانید لینک های خارجی را به کار ببرید. توجه کنید استفاده از لینک خارجی در استوری اینستاگرام برای اکانت های بیزنسی با بیش از 10 هزار فالوور فعال است. با کلیک کردن بر روی این لینک، با استفاده از مرورگر خود اینستاگرام به وبسایت مربوطه منتقل می شوید. در استفاده از این ویژگی زمانی که گزینه خروج را می زنید، مجداً به پیج اینستاگرام خود منتقل خواهید شد. از این ویژگی برای برگزاری فراخوانی مخاطبان خود می توانید استفاده کنید.
استیکر های لوکیشن
فلسفه اصلی اینستاگرام جمع کردن مردم، گفت و گو و به اشتراک گذاری علایق آن ها با یکدیگر است. با اضافه کردن استیکر های لوکیشن به استوری خود، پیدا کردن آن ها را برای کاربران آسان تر کنید. به این ترتیب کسانی که شما را فالو نمی کنند هم می توانند استوری های شما را ببینند. این یک ترفند سریع و راحت برای تاثیر بیشتر استوری هاست.
استیکرهای هشتگ
با استفاده از استیکر هشتگ در استوری اینستا ، استوری شما با تمام استوری هایی که از همان هشتگ استفاده کرده اند، یک مجموعه تشکیل خواهند داد. مخاطبان مورد هدفتان از کدام هشتگ بیش ترین استفاده را می کنند؟ با تحقیق در مورد هشتگ هایی که مخاطبین شما استفاده می کنند، سعی کنید از هشتگ های محبوب در استوری های خود استفاده کنید.
برگزاری لایو اینستاگرام
برگزاری لایو اینستاگرام بهترین گزینه برای برقراری ارتباط با مخاطبان و تعامل با آن ها می باشد. سعی کنید با حاضر شدن در لایو با استفاده از محتواهای مفید، فالووهای خود را به کسب و کار خود علاقه مند کنید. هرچه میزان بینندگان و تعداد فالوورها در لایو های شما بیشتر باشد، احتمال اینکه لایو شما در پیج اکسپلورر یا در لایو های برتر (Top live) قرار بگیرد، بیشتر است. بنابراین تمام تلاش خود را بکنید تا بیشترین میزان مخاطب را برای لایوهای خود فراهم کنید.
دیدگاهتان را بنویسید