4 روش برتر اینستاگرام برای افزایش فروش

امروزه پلتفرم اینستاگرام بدون شک، سریع ترین راه برای جذب تعداد بالایی از مخاطبین جهت معرفی یک برند است. در حال حاضر شبکه اجتماعی اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد و هر روز بیش از 500 میلیون نفر در اینستاگرام فعالیت دارند. تبلیغات اینستاگرام برای دیجیتال مارکترها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بیشتر کسب و کارها به دلیل تعداد قابل توجه و باور نکردنی مخاطبان اینستاگرام، تمایل زیادی به تبلیغات در این شبکه اجتماعی جهت افزایش فروش اینستاگرام را دارند.
یک صفحه اینستاگرام متناسب با شرایط یک فروشگاه و یا سازمانی برای انجام تبایغ و فروش محصولات و خدمات باید در نظر بگیرید. صفحه اینستاگرام شما همانند یک فروشگاه باید راه های ارتباطی با مخاطبین از قبیل آدرس سایت، شماره تماس و یا ایمیل را داشته باشد. شما از طریق این راه ارتباطی می توانید با مراجعه به وب سایت خود، متوجه شوید مخاطبان شما از کدام پستها بیشتر استقبال کردهاند. بنابراین به راحتی میتوانند با سلیقه و نگرش کاربران خود آشنا شوند و محتوای مطلوب برای فروش محصول یا خدمات خود را منتشر کنند.
رسانه های اجتماعی یک فرصت باورنکردنی برای جذب مشتری و افزایش کسب درآمد می باشد. برای افزایش فروش اینستاگرام می توان با تولید محتوای ویدئویی و یا تصاویر ، در مدت زمان کمتر، اطلاعات مورد نیاز در مورد محصولات و یا خدمات یک کسب و کار، را در اختیار کاربران قرار داد. در این مقاله سعی داریم راهکارهای جذب کاربران از طریق یک تصویر، ویدئو و یا متن های کوچک را در مدت زمان کم را مورد بررسی قرار دهیم.
4 روش برتر برای افزایش فروش اینستاگرام
تولید محتوای با کیفیت بالا و جذاب
تصاویر زیبا و جذاب از محصولات به تنهایی نمی تواند، جوابگوی خواسته ها و سوالات خریداران بالقوه باشد. باید بدانید مشتری ها جذب محتوایی می شوند که، باعث ایجاد نوعی هیجان و تحریک علاقه آن ها می گردد. برای اینکه بتوانید احساسات و هیجانات مشتریان خود را جهت افزایش فروش اینستاگرام تحریک کنید، بایستی محتوای با کیفیت در قالب تصاویر، ودیدئوها و یا اسلاید شوها در اینستاگرام ارائه دهید.
یک محتوای تصویری در اینستاگرام ، باندازه هزار کلمه محتوای متنی ارزش دارد. با بکارگیری روش های خلاقانه و منحصربفرد، بهترین راه برای تعداد بالایی از مخاطبین می باشد. ایجاد چنین محتوایی آسان نیست، تنها با بکارگیری سیستم مدیریت محتوا، استراتژی و تکنیک های مناسب امکان پذیر می باشد. برای جذب مخاطبین بیشتر و افزایش فروش اینستاگرام بر روی ایجاد محتوای کمتر با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنید.
مخطبان صفحه اینستاگرام خود را درک کنید.
به هنگام بازاریابی در شبکه اجتماعی اینستاگرام باید بر روی یک هدف معین تمرکز کنید. نباید صرفاً به دنبال جذب Follower باشید، بلکه شما باید در پی جذب مخاطبان اصلی باشید، که به خدمات و محصولات شما علاقه مند هستند. گاهی اوقات ایجاد این استراتژی شبکه های اجتماعی بسیار سخت است، اما طی گذشت زمان و با تولید محتواهای با کیفیت به نتیجه مطلوب خواهید رسید. برخی افراد خواهان راه های میان بر هستند و تلاش می کنند از طریق خرید فالوئر، تعداد مخاطبین صفحه اینستاگرام خود را افزایش دهند. با این روش موفق به داشتن هزاران دنبال کننده می شوید، که اصلاً با نام تجاری شما ارتباط برقرار نمی کنند.
گوگل آنالیتیکس یکی از بهترین ابزارهایی است، که به شما کمک می کند تا مخاطبین مناسب کسب و کار خود را پیدا کنید و اینکه کدام دسته از مخاطبین هدف مناسبی برای کسب و کار شما می باشد.
Google Analytics داده های مربوط به یک کسب و کار را جمع آوری و دسته بندی می کند. شرکت ها قادر خواهند بود درباره سن، جنسیت، علایق و رفتارهای آنلاین بازدید کنندگان وب سایت خود اطلاعات بیشتری کسب کنند. از این اطلاعات می توان برای هدف قرار دادن این دسته ها بر روی پلتفرم های مختلف تبلیغاتی استفاده کرد.
با پروموشن مخاطبین خود را تشویق کنید.
در مناسبت های گوناگون از قبیل روز مادر، در طی سال برای چذب مخاطبین بیشتر جهت تشویق ان ها برای خرید، پروموشن در نظر گرفتن پروموشن در صفحه اینستاگرام خود بگیرید. بسیاری از آنها منتظر چنین فرصتی برای خرید از شما می باشند و تخفیفهای گاه به گاه میتواند موجب افزایش فروش شما گردد. ارائه تخفیف و خدمات ویژه برای جلب مشتری بهترین راه برای افزایش مخاطب می باشد. شما به کمک ابزار شگفت انگیز اینستاگرام، از طریق برگزاری تخفیفات و مسابقات ویژه می توانید ، با مخطبین خود ارتباط عاطفی برقرار کرده و به مرور زمان بین مخاطبین خود محبوبیت پیدا کرده و یک کانال درآمد عالی برای شما ایجاد می گردد.
پروموشن یک روش تبلیغاتی و بازاریابی می باشد: تبلیغات ویدئویی با ساخت تیزر تبلیغاتی و نمایش آن در رسانه های تصویری و یا تبلیغات از طریق پادکست های اینترنتی می باشد. تبلیغات اینترنتی شامل کمپین های تبلیغاتی، تبلیغاتی کلیکی گوگل و یا طراحی سایت و تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ را نیز پروموشن می گویند.
در تبلیغات از اینفلوئنسرها کمک بگیرید
از اینفلوئنسرهای مناسب برای تعریف داستان برند در صفحه اینستاگرام خود کمک بگیرید و مخطبان آن ها را به مخاطبان خود تبدیل کنید. اینفلوئنسرهایی که مخاطبانی شبیه به گروه مخاطبان بالقوه شما دارند را برای تبلیغات انتخاب کنید، تا روایت زیبا و تاثیرگذاری از برند شما ارائه کنند. یکی از مهمترین روش ها برای افزایش فروش هر برند و منحصر به فرد شدن، شناساندن برند و دادن آگاهی بیشتر به مخاطبین در مورد آن می باشد . مخاطبین می خواهند بدانند که برند شما به چه معنی است و به دنبال شناخت شخصیت برند شما می باشند. بهترین راه برای برقراری ارتباط و رساندن این پیام ها، تولید و بازاریابی محتوا از طریق پلتفرم اینستاگرام می باشد.
دیدگاهتان را بنویسید