وفاداری به برند(Brand Loyalty) چیست؟
وفاداری به برند، ارتباط مثبتی است که مصرف کنندگان با یک محصول یا برند خاص...
برندسازی با بازاریابی محتوایی روشی مؤثر در تصویرسازی برند
برندسازی با بازاریابی محتوایی یکی از رویکردهای تبلیغاتی برای ایجاد هویت برند به شمار می...
تعریف هویت برند چیست؟ 5 تفاوت آن با تصویر برند
هویت برند (Brand Identity) یکی از مهمترین جنبه های برندسازی است که سوء تفاهم ها...
ادراک برند و برندسازی و 3 مرحله ایجاد یک زیرساخت قوی برای برند
تعاریف زیادی از مفهوم نام تجاری و یا ادراک برند در متون بازاریابی وجود دارد....
تفاوت برندینگ و بازاریابی و 2 دلیل عمده آن
تفاوت برندینگ و بازاریابی خیلی از اوقات یک موضوع بحث انگیز در حوزه کسب و...
نام تجاری چیست؟ (صفر تا 100)تفاوت آن با علامت تجاری
نام تجاری یا بعبارتی برند(Brand) دربرگیرنده تمام احساساتی است که مشتری بر اساس تعامل با...
اسلوگان (Slogan) چیست? تفاوت اسلوگان با تگ لاین – ( 5 ویژگی مهم آن)
اسلوگان (Slogan) یک شعار یا عبارت ساده، جذاب و به یاد ماندنی است که مخاطبان...
تگ لاین (Tagline) چیست؟ 5 نکته مهم در ایجاد تگ لاین برای برند
تگلاین از مهم ترین عناصر برندسازی می باشد که استفاده از آن در در بازاریابی...
برندینگ چیست؟ صفر تا 100 تأثیر برندسازی در کسب و کار
برندینگ یک استراتژی بازاریابی است که با ایجاد نام ، نماد یا طرح محصول یک...