تولید محتوا در اینستاگرام و 6 روش تولید محتوای با کیفیت

تولید محتوا در اینستاگرام موضوعی که است که در این مقاله سعی داریم در مورد آن بنویسیم و بررسی کنیم که به چه روش های می توان این کار را انجام داد. به طور کلی هنگام استفاده از اینستاگرام برای رونق کسب و کار خود، ایجاد مخاطبانی که به نام تجاری شما علاقه مند و وفادار باشند ضروری است. اما چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که این مخاطبان یا بعبارتی فالوورهایتان با پست های شما درگیر می شوند و به رشد کسب و کارتان در اینستاگرام کمک می کنند. جواب این سوال سه کلمه است: محتوای با کیفیت اینستاگرام.
امروزه شبکه های اجتماعی نقش مهمی در رشد و توسعه یک کسب و کار دارند. یکی از بزرگترین آن ها شبکه اجتماعی اینستاگرام می باشد. تولید محتوا زمانی ارزشمند می شود که ما از بستر وب برای رونق دادن به کسب و کار خود استفاده می کنیم. جذب مخاطب و علاقه مند کردن آن ها برای دستیابی به محبوبیت و موفقیت در بین کاربران شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام بسیار مهم است. بنابراین بایستی یاد بگیریم چگونه می توانیم کاربران بیشتری را برای رشد و گسترش کسب و کار خود جذب کنیم؟
فهرست مطالب
- تولید محتوا در اینستاگرام چیست؟
- روش های تولید محتوای با کیفیت در اینستاگرام
- استفاده از الگوهای از پیش طراحی شده و آماده
- بهره گیری از عکس های با کیفیت موجود در سطح وب
- بازسازی محتوای اینستاگرام از برندهای موجود
- بررسی هشتگ و اکانت کاربران معروف برای یک محتوای با کیفیت
- کسب اجازه جهت استفاده مجدد از محتواهای پیج اصلی
- بهره گیری از اینفلوئنسرهای برندهای برتر
تولید محتوا در اینستاگرام چیست؟
تولید محتوا در اینستاگرام تولید هدفمند و برنامه ریزی شده عکس و تصاویر، ویدئو، پادکست و محتوای متنی است تا علاوه بر درگیر و علاقه مند کردن کاربران با صفحه اینستاگرامی شما، سبب گسترش کسب و کار تان نیز گردد. در اینجا نحوه نمایش تصاویر و ایجاد محتوای متنی برای کسب و کار خود در اینستاگرام ، منابع مورد نیاز و مواردی که هنگام استفاده از آن ها برای تبلیغ برند خود نیاز دارید را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

روش های تولید محتوای با کیفیت در اینستاگرام
اگر وقت و منابع لازم رجهت گرفتن عکس ها جذاب مرتبط با کسب و کارتان برای تولید محتوا در اینستاگرام ندارید ، نگران نباشید! روش های زیادی برای تولید محتوا در اینستاگرام و ایجاد یک پست جذاب و با کیفیت وجود دارد. کالای شما چه به صورت محصول فیزیکی باشد یا محصولی کاملاً دیجیتالی که تجسم آن غیر ممکن به نظر بیاید، تفاوتی ایجاد نمی کند.
بنابراین شما نیز می توانید یک اکانت اینستاگرامی برای کسب و کار خود ایجاد کنید و با بهره گیری از این 5 روش به راحتی در پیج اینستاگرام تان تولید محتوا کرده و در بین مخاطبان برندسازی کنید.
استفاده از الگوهای از پیش طراحی شده و آماده
بدون شک اولین بخشی که مخاطب در هر پستی با آن روبرو می شود و آنها را ترغیب می کند تا ادامه مقاله را بخوانند یا از آن بگذرند تصاویر می باشند. شما حتی اگر یک کاربر حرفه ای اینستاگرم نیز نباشید، ابزارهای زیادی وجود دارد که می تواند به شما در ایجاد پست های عالی و تولید محتوا در اینستاگرام کمک کند. از جمله ابزارهای طراحی آنلاین که برای طراحی تصاویر و عکس های جذاب در اینستاگرام استفاده می شود، بنابراین استفاده و یادگیری این ابزارها را در اولویت قرار دهید.
بهره گیری از عکس های با کیفیت موجود در سطح وب
گرچه بهره گیری از عکس های موجود در سطح وب برای تولید محتوا در اینستاگرام خیلی جالب به نظر نمی رسد، اما به این معنی نیست که به هیچ وجه نمی توانید از آن استفاده کنید. وقتی مجموعه ای از عکس های مشابه دارید، با استفاده از همین عکس های موجود در زمینه کسب و کار خود یک فیلد متفاوت طراحی کرده و یک محتوای با کیفیت تولید کنید.
همچنین می توانید با استفاده از سایت هایی مانند free pik عکس هایی را که در برندهای دیگر زیاد استفاده نشده اند و مناسب برند شما هستند، به صورت رایگان دانلود و استفاده کنید. نکته بسیار مهم در تولید محتوا اینستاگرام این است که سایز مناسب عکس مناسب در اینستاگرام 1080 ×1080 پیکسل است.
استفاده از انواع فرمت ها برای تولید محتوا در اینستاگرام
به عنوان یک کاربر اینستاگرام ، مهم است که شما محتوا را در فرمت های متنوعی به کاربران خود ارائه دهید. برای این کار می توانید با به اشتراک گذاری حداکثر ده پست، یک آلبوم ایجاد کنید و همچنین با استفاده از یک ویدیوی 60 ثانیه ای محتوا ایجاد کنید. این یک روش عالی تولید محتوا در اینستاگرام برای نمایش محصولات به عنوان نمونه یا فقط یک آموزش کوتاه یا شرح درباره محصولات می باشد.
مراقب باشید کاربر را با عکسهای زیاد از محصول خود تحت فشار قرار ندهید، بلکه همواره سعی کنید با ایجاد تنوع در تولید محتوا، مخاطبان خود را تشویق به لایک و کامنت گذاری کنید. اینستاگرام تصاویر گیف را به عنوان ویدئو می شناسد، از این رو همچنین می توانید با ساخت گیف به محتوای خود تنوع ببخشید. گیف ها معمولاً مورد پسند کاربران اینستاگرامی می باشد و راهی آسان و راحت برای تعامل با کاربران است.

تولید محتوا در اینستاگرام از برندهای موجود
اگر وقت کافی برای تولید محتوا ندارید، شما می توانید با رعایت حقوق قانونی پیج ها، از محتوای پیج هایی که محصولات شما را ارائه می دهند، استفاده کنید. در واقع حتما نیازی نیست خودتان برای تولید محتوا باکیفیت زمان صرف نمائید.
در اینجا چند نکته برای کمک به شما در استفاده از برند های دیگر برای تولید محتوا در اینستاگرام آورده شده است:
- بررسی هشتگ و اکانت کاربران معروف برای یک محتوای با کیفیت
- کسب اجازه جهت استفاده مجدد از محتواهای پیج اصلی
بررسی هشتگ و اکانت کاربران معروف برای یک محتوای با کیفیت
از آسان ترین و سریع ترین روش های تولید محتوا در اینستاگرام ، کافی است با استفاده از هشتگ های مرتبط با کسب و کار خودتان، از حساب های اینستاگرام کاربران محبوب، کسانی که مخاطبان شما با آنها مشابه است و کسانی که رقیب مستقیم شما نیستند، بهره بگیرید.
لیستی از پیج های برند یا افرادی که بهترین محتوا را برای به اشتراک گذاشتن در زمینه کاری شما تولید کرده اند جمع آوری کرده و آن ها را فالوو کنید تا پست های این صفحات برای شما نمایان شود. اگر یک پستی برای شما مهم و یا جالب به نظر آمد، از آیکون ذخیره زیر پست استفاده کنید و آن را ذخیره نمائید تا در مواقع ضروری به همان به راحتی بتوانید به آن دسترسی داشته باشید.
همواره توجه کنید که هشتگ هایی که سرچ می کنید کاملاً مرتبط با زمینه کسب و کار شما باشد، زیرا یک هشتگ بی ربط شما را گیج و سر در گم کرده و حتی باعث تولید محتوای اشتباه می گردد.
کسب اجازه جهت استفاده مجدد از محتواهای پیج اصلی
اگر می خواهید یک پست را از یک پیج اینستاگرامی در صفحه خود به اشتراک بگذارید، با ارسال پست مورد نظر خود به دایرکت ادمین پیج، از او کسب اجازه کنید. در توضیحات خود به ادمین اشاره کنید که این اشتراک گذاری سبب می شود پست آن ها در معرض دید بیشتری قرار می گیرد و بدین ترتیب مخاطبان زیادی را جذب خواهند کرد، بدین ترتیب آن ها نیز اجازه انتشار مطالب پیج شان را به شما خواهند داد و شما به طور قانونی با بهره گیری از محتوای برندهای دیگر، موفق به تولید محتوا در اینستاگرام بدون صرف زمان زیادی می شوید.
بهره گیری از اینفلوئنسرهای برندهای برتر

اگر می خواهید در پلتفرم اینستاگرام طرفداران بیشتری را جذب کنید و آوازه برند کسب و کار خود را گسترش دهید، توسط اینفلوئنسر ها برندتان را تبلیغ کنید. اینفلوئنسرهای محبوب با تعداد فالوورهای بالا برای شما این امکان را فراهم می کنند تا مخاطبان برند شما افزایش یابد.
به عنوان مثال برای یک بیزینس کوچک با بودجه کم، با تولید محتوا در اینستاگرام میتوانید از اینفلوئنسرهای تازه کار با تعداد فالور های ۱۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ ارتباط برقرار کنید. البته توجه کنید فالوورهای پیج مورد نظر بایستی به محصولات کسب و کار شما علاقه مند باشند، بنابراین سعی کنید با اینفلوئنسرهای خرد فعال در زمینه کسب و کار خود ارتباط برقرار کنید.
جمع بندی
در این مقاله به طور دقیق نحوه جستجوی تصاویر برای پیج های اینستاگرام و روش های تولید محتوای باکیفیت در اینستاگرام را مورد بررسی قرار دادیم. همچنین منابعی که می توانید محتواهای مورد نظر خود را در آن پیدا کنید و یا مواردی که باید هنگام استفاده ازآن ها برای تبلیغ برند خود در نظر بگیرید، شامل می شود.
دیدگاهتان را بنویسید