پیش بینی رفتار مشتریان با استفاده از هوش مصنوعی
در دنیای کسب و کار امروزی، فهمیدن رفتار مشتریان برای سازمانها بسیار حیاتی است. با...
تاثیر هوش مصنوعی در بازاریابی دیجیتال
هوش مصنوعی یکی از فناوریهای پیشرفته است که مشاغل و حتی روند فعالیتهای روزمرگی انسان...
تکنیک های جدید بازاریابی دیجیتال کدام ها هستند؟
بازاریابی دیجیتال یک روش استراتژیک برای تبلیغ و فروش و برقرای ارتباط مؤثر با مشتریان...
نرخ تبدیل (Conversion Rate)چیست؟
نرخ تبدیل یا همان (Conversion Rate) یکی از بهترین راهها برای سنجش عملکرد کمپینهای تبلیغاتی...
انواع بازاریابی رایج کسب و کارها + 19 مدل بازاریابی
هر گونه اقداماتی که یک کسب و کار جهت بهبود ارائه خدمات یا محصول خود...
اهمیت برندینگ در کسب و کار چیست؟ + 5 جنبه کلیدی آن
برندینگ یکی از مهمترین عواملی است که میتواند بر موفقیت یک سازمان تأثیر بگذارد. برندینگ...
نقشه راه بازاریابی محتوا چیست؟ + 4 مرحله راه اندازی آن
نقشه راه بازاریابی محتوا (Content Marketing Roadmap) ابزاری است که به شما کمک می کند...
آمیخته بازاریابی (Marketing Mix) چیست؟
نیل بوردن (Neil Borden) ایده آمیخته بازاریابی (The 4 PS) و مفاهیمی را که بعداً...
دلایل عدم خرید مشتری + 7 دلیل کاهش فروش!
در این مقاله سعی داریم دلایل عدم خرید مشتری را در اغلب کسب و کارها...