نقش برندینگ در صنعت سینما چیست؟
برندینگ در صنعت سینما به عنوان یکی از عوامل مهم تعامل با مخاطبان و موفقیت فیلمها، اهمیت زیادی پیدا کرده است.
سینما، هنری است که توانسته به مدت قرنها، افراد را فریب دهد و آن ها را به سفری درونی و خیالی با خود ببرد. به نظرتان داستان فیلمها باعث جلب توجه و علاقه تماشاگران است و مؤسسات سینمایی را به موفقیت میرساند؟ نه!
درست است؛ لحظهای که نورهای پروژکتورها، پرده نمایش سینما را روشن میکنند، یک لحظه جادویی و خیرهکننده آغاز میشود. اما چرا تعدادی از فیلمها مثل فیلم باربی انقدر برای تماشاچیها محبوب میشوند؟ صرفاً بخاطر داستان و بازیگرانش؟
داستان فیلم به تنهایی نمیتواند عامل موفقیت سینما باشد؛ بلکه یک شناسه قوی، هویت مشخص و تاثیرگذار به نام “برند”، پشت این موفقیت وجود دارد.
در این مقاله، چشماندازهای جذابی که برندینگ در صنعت سینما ایجاد میکند و اینکه پرسونال برندینگ چگونه به موفقیت افراد و کسب وکارها کمک میکند را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید تا در دنیای جذاب برندینگ سینما سفری آغاز کنیم.
فهرست محتویات مقاله
Toggleعوامل موفقیت یک فیلم چیست؟
فیلمسازی یک هنر و صنعت پیچیده و چالشبرانگیز است؛ عواملی که به موفقیت و مطرح شدن یک فیلم کمک میکنند شامل نوشتن یک اسکریپت ( سناریو ) خوب، بازیگران برجسته، کارگردانی حرفهای، داشتن منابع مالی برای تولید فیلم و توزیع فیلم توسط یک شرکت معروف میباشد.
در ادامه هر یک از این عوامل کلیدی را بررسی خواهیم کرد:
داستان قوی
داشتن یک داستان جذاب و قوی اساسیترین عامل موفقیت یک فیلم است؛ ژانر فیلم باید شخصیتها، تنشها، احساسات کاراکترها و تغییرات شگفتآور صحنه را به تصویر بکشد. یک داستان جذاب، تماشاگران را غرق مضمون فیلم میکند.
نام فیلم
بعد از ژانر فیلم، نام فیلم نیز نقش حیاتی در موفقیت آن دارد؛ انتخاب یک نام مناسب و جذاب و در عین حال بامعنی، تماشاگران را به تماشای فیلم وسوسه میکند. این نام باید به خوبی موضوع اصلی و پیامی که فیلم میخواهد منتقل کند را نمایش دهد. وقتی که مخاطبان این نام را میشنوند، باید بتوانند در ذهن خود تصویری از محتوای فیلم را تجسم کنند.
پوسترها و تصاویر تبلیغاتی
تصاویر تبلیغاتی و پوسترهای فیلم نقش مهمی در ایجاد و افزایش آگاهی از برند دارند. خلاقیت استفاده از رنگها در طراحی پوسترها و بنرهای تبلیغاتی برای معرفی فیلم نیز میتواند تأثیر مستقیمی در برندینگ آن داشته باشد. پوسترها باید به نحوی طراحی شوند که تماشاگران بتوانند آنها را به راحتی تشخیص داده و به خاطر بسپارند.
تریلرها
تریلرها یا تیزرهای تبلیغاتی فیلم، ویدئوهای کوتاهی هستند که به صورت خلاصه اطلاعات جذابی از فیلم را نمایش میدهند تا تماشاگران را به تماشای کامل فیلم ترغیب کنند. در واقع، تریلرها نوعی تبلیغ جذاب برای فیلم هستند که تماشاگران را برای رفتن به سینما و دیدن فیلم وسوسه میکنند.
موسیقی متن
موسیقی متن یکی از عناصر مهم و تأثیرگذار در فیلمسازی است؛ به دلیل اینکه احساسات و هویت فیلم را به تصویر میکشد. موسیقی از طریق ملودیها و نحوه اجرا، جوانب مختلف فیلم از جمله احساساتی مثل ترس، شادی، اندوه وهیجان صح را ترجمه می کند.
انتخاب موسیقی مناسب برای فیلم، نقش اساسی در برندینگ (تعریف و تبلیغ برند) فیلم ایفا میکند. به عبارت دیگر، موسیقی میتواند به فیلم شناخت و هویت خاصی بدهد. همچنین اگر موسیقی متن فیلم به درستی انتخاب شود، توانایی این را دارد که احساسات مخاطب را به طرز فوقالعادهای در داستان فیلم غرق کند. مخاطبی که به سمت تجربه عمیقی از احساسات هدایت میشود، بدون شک به یک هوادار وفادار از آن فیلم تبدیل میگردد.
بازیگران و کارگردان
حضور بازیگران مشهور و کارگردانهای با سابقه نیز در برندینگ فیلم بیتأثیر نیست؛ شهرت و اعتبار آنها میتواند مخاطبان زیادی را به تماشای فیلم مربوطه ترغیب کند. در واقع تجربه و شهرت آنها، تأثیری مثبت بر برندینگ (تصویر و شناخت عمومی) فیلم دارد.
به عبارت دیگر، وقتی کسانی که در فیلم بازی میکنند یا آن را کارگردانی میکنند، در جامعه به عنوان شخصیتهای مشهور و با سابقه شناخته میشوند، این شهرت و اعتبار به ترویج و معرفی فیلم کمک میکند.
علاوه بر موارد ذکر شده، عوامل فرهنگی نیز بر موفقیت یک فیلم تأثیر میگذارند؛ مانند وقوع رویدادهای جهانی که موضوع فیلم را برای تماشاگر جذاب میکند.
چگونه میتوان با برندسازی یک فیلم را ترند کرد؟
برندینگ یک فیلم به معنای ایجاد و تعریف یک هویت و تصویر مشخص برای آن فیلم است. این هویت شامل عناصری مانند نام فیلم، لوگوی فیلم، سبک و ژانر، پوسترها و تصاویر تبلیغاتی، تریلرها، موسیقی متن، بازیگران و کارگردان، نوع مخاطبان فیلم و نحوه ارتباط گیری آنها با فیلم است.
بیایید ببنیم این عناصر چگونه در برندینگ یک فیلم تأثیر میگذارند.
حالا که عناصر برندینگ سینما را دانستیم، به نظر شما چگونه میتوان از این دانش برای توسعه و ارتقاء برندینگ فیلمها و سینما استفاده کرد. در ادامه چند نکته کلیدی را بررسی خواهیم کرد.
یک هویت و تصویر مشخص برای فیلم تعریف کنید.
گام اول در موفقیت برندینگ سینما، تعریف یک هویت و تصویر مشخص برای فیلم است. هویت یک فیلم شامل نام فیلم، لوگو، شعار (تگ لاین و اسلوگان) و پیام تبلیغاتی فیلم میباشد؛ این هویت بایستی سبک سینمایی که میخواهید بین جامعه هدف خود منعکس کنید را نشان دهد. از این رو هویت برند شما باید در تمام متریالهای تبلیغاتی همسان و باهم سازگار باشد؛ یعنی نام، لوگو، شعار و پیامهای فیلم در رسانههای اجتماعی، ایمیلها و وبسایت هماهنگ با یکدیگر باشند تا یک هویت یکنواخت و قوی برای برندسازی ایجاد شود.
یک تجربه منحصربفرد برای مخاطب ایجاد کنید
ایجاد تجربه مثبت برای تماشاگران، بخشی بسیار حیاتی برای کسب موفقیت در عرصه سینماست.
مخاطب وقتی طرفدار یک فیلم میشود که حین تماشای آن، یک حس منحصربفردی را تجربه کند؛ همین تجربه منحصربفرد، اثری مثبت و خاص بر روی احساسات مخاطب میگذارد. اگر زمینه فعالیت شما در صنعت سینما بود، چگونه برای مخاطب تجربه مثبت ایجاد میکردید؟
تجربه مثبت برای تماشاگران، به احساسات یک مخاطب حین تماشای فیلم اشاره دارد؛ از جمله محتوا و بازیگران فیلم، موقعیت صندلی، صدا و تصویر، امکانات سینما و …
این تجربه میتواند از طریق داستان جذاب فیلم، حضور یک بازیگر مطرح، تصویرسازی یا موسیقی متن فیلم ایجاد شود. یا حتی ارائه امکانات ویژه مانند صندلیهای راحت، غذا و نوشیدنیهای مرغوب یا بخش ویژه VIP برای تماشاچیها میتواند یک تجربه مثبت برای مشتری ایجاد کند؛ این اقدام “تجربه تماشای فیلم” یا “تجربه رفتن به سینما را برای مخاطب را بهبود میبخشد.
حضور و فعالیت در رسانههای اجتماعی
رسانههای اجتماعی یک ابزار قدرتمند برای برندینگ سینما هستند. شما به عنوان یکی از عوامل فیلم میتوانید با تولید محتوا در پلتفرمهایی مانند فیسبوک، توییتر و اینستاگرام، برند سینمای خود را در بین مخاطبانتان تبلیغ کنید. به عنوان مثال با انتشار عکس و فیلم از پشت صحنه فیلم، به اشتراک گذاری تریلرهای فیلم و حتی برگزاری مسابقات و یا راه اندازی چالشهایی در رسانههای اجتماعی آگاهی از برند ایجاد کنید. بعبارتی با جلب توجه مخاطبان خود در رسانههای اجتماعی، میتوانید برند فیلم خود را بین کاربران فضای مجازی توسعه دهید.
به روز باشید و فناوری جدید را دنبال کنید
صنعت سینما، برای حفظ رونق و جذب مخاطبان بیشتر، بایستی ترندها و تکنولوژیهای روز را دنبال کند.
به عبارت دیگر، سینما بایستی با بهبودهای فنی، از جمله بهبود کیفیت صدا و استفاده از نمایشگرهای با صفحهای گستردهتر (widescreen)، و همچنین بهرهگیری از تکنولوژی سهبعدی (3D) و تبلیغات NFT ، خود را به روز نگه دارد تا مخاطبان بیشتری را جذب نماید. همگام بودن با تکنولوژیهای جدید، میتواند تجربه تماشا فیلم را ارتقا دهد.
اگر برای اولین بار است که واژه widescreen را میشنوید، در ذیل یک توضیح مختصری آورده شده است:
معمولاً در سینماها و تلویزیونهای مدرن، ویدئوها و فیلمها با نسبت ابعادی طبیعیتر و واقعیتر نمایش داده میشوند. این قابلیت widescreen موجب میشود مخاطب در حین تماشای فیلم حس لذت بخشی داشته باشد.
در ادامه قصد داریم استراتژی برندینگ عالی فیلم باربی را بررسی کنیم. آیا شما فیلم باربی را دیدهاید؟! اگر پاسختان مثبت است؛ به نظر شما چرا فیلم باربی معروف شد؟
چرا فیلم باربی ترند شد؟
همانطور که میدانید باربی یک عروسک معروف است که به صورت تجاری تولید شده و در میان کودکان و نوجوانان بسیار محبوب است. از زمان معرفی باربی در سال 1959 تا به الان، این کاراکتر به عنوان یک نماد فرهنگی در نسلهای مختلف شناخته شد و نمایانگر آرمانگرایی و توانمندی زنان بوده است. شخصیت باربی به مرور زمان تکامل یافته تا بتواند تغییرات و ارزشهای جامعه را بازتاب دهد.
برای بهرهبرداری از این کاراکتر محبوب، فیلمی به نام باربی منتشر شد که یک استراتژی بازاریابی بسیار خلاقانه پشت آن نهفته است. در ادامه استراتژی بازاریابی فیلم باربی را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد.
حضور بازیگران محبوب و بهنام
یکی از دلایل اصلی ترند شدن فیلم سینمایی باربی، بخاطر حضور مارگو رابی و رایان گاسلینگ ( هر دو بازیگر کاریزما و همهکاره) و سایر بازیگران مطرح هالیوود است. این فیلم توسط گرتا گرویگ کارگردانی شده و بسیاری از بازیگران آن، در در فیلمهای پرفروشی ایفای نقش کردهاند. برخی از بازیگران آن عبارتند از:
- عیسی رائه ( Issa Rae ) در نقش رئیس جمهور
- اِما مک کی ( Emma Mackey ) در نقش یک برنده جایزه نوبل در فیزیک
- نیکولا کوگلن ( Nicola Coughlan ) در نقش یک دیپلمات
فیلم “باربی” با تریلرها و پوسترهای تبلیغاتی جذاب، توانست توجه عموم را به خود جلب کند. این اثر در جولای 2023 اکران شد و همانطور که پیشبینی میشد، به عنوان یکی از پرفروشترین فیلمهای سال در باکس آفیس رتبه گرفت. محتوا و موضوع فیلم “باربی” از ابعاد متنوعی برخوردار است و مضامینی مانند تفاوتها، خلاقیت، فردیت، و تفسیر مسائلی از جمله مصرفگرایی، نقشهای جنسیتی و هویت را در خود جای داده است.
برگزاری کمپین #باربی چلنج (چالش باربی)
یکی از استراتژیهای خلاقانۀ بازاریابی فیلم باربی، برگزاری کمپین #باربی چلنج در رسانههای اجتماعی بود. امروزه برقراری ارتباط با مخاطبان و ایجاد حضور آنلاین قوی در سوشیال مدیا، از اولویتهای اصلی برندها است.
فیلم باربی در رسانههای اجتماعی مانند تیک تاک و اینستاگرام نیز حضور پرقدرت و حرفهای ایجاد کرد؛ به ویژه با راه اندازی چالش #باربیچالنج توانست درصد بالایی از کاربران پلتفرمهای مجازی را درگیر خود کند. چالش فیلم باربی نه تنها باعث برقراری ارتباط عمیقتر مخاطبان با فیلم باربی شد؛ بلکه به عنوان یک وسیله برای افزایش آگاهی افراد از فیلم و برند باربی عمل کرد. به عبارت دیگر، این استراتژی باعث شد که حتی افرادی که فیلم “باربی” را تاکنون ندیدهاند، به خاطر جذابیت و اثرگذاری این چالش بخواهند آن را تماشا کنند.
تولید محتوای یک کاربر در سوشیال مدیا
یک چالش دیگر برای فیلم باربی، توسط یکی از مخاطبان یا هواداران این فیلم در فضای مجازی وایرال شد. شخصی داخل جعبه باربی بزرگ، عکسی در اینترنت منتشر کرد؛ این اقدام نیز به عنوان یک چالش در شبکههای اجتماعی وایرال شد.
همین چالشها، محبوبیت فیلم را دو چندان کردند و در نهایت فیلم باربی از طریق این تعاملات در رسانههای اجتماعی، توانست مخاطبان و هواداران وفاداری پیدا کند.
ایجاد حس نوستالژی در مخاطب
عروسکهای باربی دوران کودکی خود را به یاد دارید؟ این عروسکها نوعی حس نوستالژی جالبی را در مخاطب ایجاد میکند.
بعید میدانم کسی بگوید از بازی با عروسکهای باربی در دوران کودکیاش لذت نبرده است؛ لباسهای رنگارنگ باربیها، داستانهایی که هنگام خالهبازی برای آنها میساختیم و حتی جمعآوری لوازم جانبی و ست لباسهای باربی همگی حس خوشایندی داشت. این خاطرات بسیار قدرتمند و اثرگذار هستند و همیشه در ذهن ما زنده میمانند؛ با این تفاسیر آنقدرها هم عجیب نیست که بگوئیم فیلم باربی توانسته است حس نوستالژی را در دل مخاطبانشان به وجود آورد.
فیلم باربی از این حس نوستالژی به عنوان جزء کلیدی از استراتژی بازاریابی خود بهره برده است.
همچنین عروسکهای باربی حس شادی دوران کودکی را برای ما تداعی میکنند؛ زمانی که هنوز درگیر چالشها و مشکلات زندگی نشده بودیم. بیشتر افراد در لحظاتی که فشارهای روحی و روانی دارند، از نوستالژی به عنوان یک راه برای کنار آمدن با این فشارها بهره میبرند؛ به همین دلیل با وجود فناوری، فیلم باربی توانست ترند شود.
همکاری های اینفلوئنسری باربی
یکی دیگر از دلایل ترند شدن فیلم باربی، راه اندازی کمپینهای بازاریابی و تبلیغاتی گسترده برای این فیلم بود. اکانت رسمی توییتر فیلم باربی @barbiethemovie با ساخت تیزرهای تبلیغاتی، طراحی پوستر، همکاری با میمها و اینفلوئنسرها و برندهای معروف، طرفداران زیادی را جذب کرده است. این اکانت یک فیلم از پشت صحنه فیلم باربی در را در توییتر منتشر کرد که میلیونها بازدید و لایک گرفت.
البته به نظر من، یکی از موفق ترین جنبههای کمپین بازاریابی فیلم باربی،استفاده از میم ها است. برخی از میمهای محبوب عبارتند از شخصیت اشلی تیسدیل در دبیرستان موزیکال، هری استایلز با لباس پری دریایی، شخصیت جنیفر کولیج در نیلوفر سفید و کندال روی از جانشینی. این میمها صرفاً جنبه طنز ندارند، بلکه نشان می دهند که چگونه باربی به یک نماد فرهنگی در بین مردم تبدیل شده است و می تواند با هر زمینه یا شخصیتی سازگار شود.
وایرال شدن پوسترهای بازیگران، که باربیها و کنهای مختلف را با زیرنویسهایی مانند «این باربی است…» یا «او فقط کن است» نیز به برندینگ فیلم باربی کمک کرد.
همکاریهای اینفلوئنسری و استفاده از ابزارهای متنوع تبلیغاتی، از جمله توییتر و میمها، به فیلم باربی کمک کرده تا به یک پدیده تبلیغاتی ترند و جذاب تبدیل شود.
علاوه بر تمامی این عوامل، نام باربی نیز به ترند شدن فیلمش کمک کرد؛ زیرا عروسک باربی یک برند قوی میباشد و همواره مورد توجه نسلهای مختلف قرار گرفته است. احتمالاً این سؤال ذهن شما نیز را به خود مشغول کند، که چرا عروسک باربی تا این اندازه به محبوبیت رسیده است؟ چه استراتژیهای بازاریابی و تبلیغاتی در پس پرده این موفقیت قرار دارد؟
خب! بیایید ببنیم استراتژی بازاریابی برند چیست؟
بررسی استراتژی بازاریابی برند باربی
استراتژی بازاریابی باربی به شدت بر تقویت هویت برند و ارتباط با مخاطبانش تمرکز دارد. به عنوان مثال از رنگهای شادی که در ذهن انسان تأثیر گذار است، استفاده میکند؛ یا با همیشه با برندهای معروف همکاری کرده است؛ اخیراً نیز به کمک هوش مصنوعی، چهره 15 سلبریتی محبوب هالیوود را شبیه سازی کرده است.
استفاده از رنگهای شاد تأثیرگذار
رنگ صورتی حس خوبی را در ذهن انسان ایجاد میکند؛ باربی سعی کرده به کمک این رنگ هویت برند خود را تقویت کند. همچنین باربی همیشه برای تبلیغات و بستهبندیهایش از این رنگ استفاده میکند و بدین طریق به ویژگی به خاطر سپردنی و قابل یادآوری شدن آن کمک کرده است.
همکاری با برندهای دیگر
همکاری با برندهای دیگر باعث افزایش دسترسی و ارتباط عمیقتر با جوامع مختلف شده است.
استفاده از هوش مصنوعی
عروسکهای باربی و کن، که توسط هوش مصنوعی از ۱۵ سلبریتی مشهور خلق شدهاند. باربی سعی دارد با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی، توجه مخاطبان فناوری دوست را به خود جلب کند و به فیلمها و محتوای مرتبط با باربی هیجان وارد کند. این رویکرد نه تنها به جذب مخاطبان کمک میکند، بلکه به ارتقاء تجربه مثبت برای مخاطبان نیز کمک میکند.
عناصر یادآوری خاطرات کودکی
باربی از عناصری که به یادآوری خاطرات کودکی مرتبط میشوند، استفاده میکند؛ این عناصر به جذب همهسنین و ایجاد ارتباط با طرفداران قدیمی باربی کمک میکنند.
تمرکز بر تنوع و شامل بودن
باربی تلاش میکند در محتوایی که ارائه میدهد تنوع داشته باشد تا ارتباط عمیقتری با جوامع و مخاطبان مختلف برقرار کند. توجه به تغییرات فرهنگی و اجتماعی، باعث میشود که استراتژی بازاریابی همواره به روز و قابل ارتباط با مخاطبان باشد.
استراتژی بازاریابی فیلم باربی چگونه به کسب و کارها کمک میکند؟
- استراتژی بازاریابی باربی نمونهای است که بازاریابان میتوانند از آن برای تقویت برند خود الهام بگیرند و ارتباط معناداری با مشتریانشان برقرار کنند.
- استفاده از رنگهای برند قابل تشخیص و جذاب، ایجاد ارتباط عمیقتر با مخاطبان و ترکیب رنگها با احساسات و انتقال ارتباطات میتواند به بازاریابان کمک کند.
- همکاری با برندهای دیگر میتواند دسترسی و ارتباط با جوامع مختلف را افزایش دهد و تأثیر برند را افزایش دهد.
- بازاریابان با استفاده از تکنولوژی روز و مدرن، میتوانند کمپینهای خود را برای مخاطبان جوان جذاب و مناسب کنند.
- استفاده از عناصر یادآوری خاطرات کودکی و ترکیب آن با محتوای جدید، میتواند بازاریابان را به جامعههای مختلف جذب کند و ارتباط با مشتریان قدیمی را تقویت کند.
- بازاریابان با ارائه محتواهای متنوع میتوانند در جوامع مختلف، ارتباط عمیقتری با مخاطبان برقرار کنند.
- توجه به تغییرات فرهنگی و اجتماعی میتواند بازاریابان را به روز نگه دارد و باعث شود که پیامهای تبلیغاتی متناسب با شرایط و جو جامعه را به مخاطب انتقال دهند.
نقش برندینگ در صنعت سینمای جدید
همانطور که میدانید برندسازی منجر به ایجاد یک ارتباط بلندمدت با مشتریان و مخاطبان میگردد. افراد با برندهای بزرگ ارتباط قویتری برقرار میکنند و این ارتباط چیزی بیشتر از لذت بردن از محصولات میباشد؛ آنها نوعی حس وفاداری نسبت به برند مربوطه را تجربه میکنند.
علی رغم تغییرات زیادی که در عصر دیجیتال اتفاق افتاده و انواع جدید رسانهها و پلتفرمهای تفریحی آنلاین که برای تماشا و مصرف محتوا در دسترس هستند، سینما همچنان یکی از مهمترین رسانهها و تجارتهای فرهنگی جهان میباشد. یکی از عوامل اصلی موفقیت سینما به عنوان یک صنعت و همچنین به عنوان یک محیط تفریحی، برندینگ مناسب و ارتقاء آن میباشد.
برندینگ سینما به معنای ساختن یک هویت مشخص برای یک سینما و ایجاد ارتباط عاطفی با مخاطبان است. در ابتدای مقاله اشاره کردیم که این فرآیند شامل عناصری همچون نام، لوگو، شعار، تجربه مشتری و مضمون محتوای فیلم میشود.
در ادامه اهمیت برندینگ در سینما برا بررسی میکنیم.
جذابیت بیشتر برای تماشاگران: تماشاگران تمایل دارند وقت و انرژی خود را برای تماشای محتوایی که معروف و جذاب است، صرف میکنند چرا که به نظر میآید این نوع محتوا جذابیت بیشتری دارد و ممکن است ارزش بیشتری برای آنها داشته باشد.
تبلیغات و بازاریابی مؤثرتر: یک برند معتبر و قوی، امکان انجام تبلیغات و بازاریابی موثرتر را فراهم میکند. تبلیغ یک فیلم با برند معروفتر، بازدهی بالایی را در پی خواهد داشت.
ارتقاء تجربه مشتری: برندینگ نه تنها در تبلیغات مؤثر نیست بلکه در تجربه مشتری نیز تأثیرگذار است. یک برند معتبر، برای تماشاگران تجربه بهتر و متفاوتی را ایجاد میکند.
رشد اقتصادی: برندینگ مناسب و مؤثر در سینما باعث میشود که افراد بیشتری به سینما بروند. این به نوبه خود باعث رشد اقتصادی در صنعت سینما و افزایش درآمد آن میشود.
افزایش اعتبار: برندینگ موثر در سینما باعث افزایش اعتبار و اعتماد تماشاگران به سینما به عنوان یک صنعت فرهنگی میشود.
حرف آخر
برندینگ فیلم یک اسلحه قوی در تبلیغات فیلمهاست، که به رشد و موفقیت صنعت سینما کمک میکند. در دنیای سینما، برندینگ معنای جدیدی به مفهوم فیلمها و موفقیت آنها اضافه میکند. این مفهوم نه تنها تأثیری عمیق بر احساسات تماشاگران میگذارد، بلکه به مؤسسات سینمایی قدرت ایجاد اتصال عاطفی وفاداری بیپایان تماشاگران به دنیای سینما را میبخشد.
برندینگ در سینما، صرفاً کلید موفقیت فیلمها نیست! بلکه، دروازهای است که به تماشاگران امکان ورود به داستانها و دنیاهایی جدید را باز میکند. بنابراین، اگرچه برندینگ فیلمها در دنیای سینما آغاز میشود، اما در دل تماشاگران پایانی جذاب و بیپایان دارد.
با برندینگ منحصر به فرد، وقتی پردههای سینما بالامیرود، تماشاگر تصور میکند که در دنیایی جذاب و متفاوت قدم گذاشته است؛ در واقع سینما را برای آنها تبدیل به یک سفر جذاب و بیمانند میکنیم.
دیدگاهتان را بنویسید