3 راهکار مؤثر برای رشد کسب و کار اینترنتی

عدم درآمد ثابت در کسب و کار اینترنتی، از عمده ترین مشکلات مدیریت یک کارآفرینی می باشد. زمانی که شما در یک شرکت و یا یک مجموعه ای استخدام می شوید، به طور ثابت، ماهیانه یک میزان درآمد توافق شده ای خواهید داشت.
در واقع، تقریبا می دانید، درآمد ماهیانه تان چه میزان خواهد بود و می توانید بر اساس آن برنامه ریزی کنید. اما برای شخصی، به عنوان کارآفرین، اینگونه نیست و در هر ماه با یک درآمد ثابت مواجه نمی باشد، بنابراین برای ایجاد درآمد زایی در کسب و کار اینترنتی باید از همان ابتدا در مسیر درستی قرار بگیرید.
وقتی برای خودتان کار می کنید، شما زمانی حقوق دریافت خواهید کرد، که درآمدزایی داشته باشید. امروزه، کارآفرینان موفق، فرمول ایجاد درآمدزایی ثابت را شکسته اند. این یک راز نیست! در یک تجارت هر چه که بکارید، همان را برداشت خواهید کرد.
اگر آماده هستید، تا کسب و کار اینترنتی خود را رشد دهید، در این مقاله با ما همراه باشید. می خواهیم سه روش ساده و مؤثر را برای ایجاد درآمد مداوم و بصورت آنلاین را در اختیارتان بگذاریم.
جلب توجه مشتریان نیازمند ارادت صادقانه برای ارزش بخشیدن به مردم است.
یکی از برجسته ترین مشاوران تجاری جهان در مورد روشهای توسعه کسب و کار آنلاین صحبت می گوید: این امر به سه استراتژی اصلی مربوط به رشد هر شغلی ، چه آنلاین وچه آفلاین ، خلاصه می شود. اکثر افرادی که با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند می دانند که توسعه یا توسعه کسب و کار دشوار است.
آنها فکر می کنند که برای توسعه یک کسب و کار ، به سرمایه یا بودجه زیادی نیاز دارند. اگرچه این ممکن است کمک کننده باشد ، اما یک میانبر است که همیشه ظاهر نمی شود. گاهی اوقات ، پر کردن صندوق ها می تواند شما را منحرف کند. به جای اینکه به دنبال راه هایی برای سودآوری باشید ، به دنبال راه هایی برای رشد بیشتر با هزینه بیشتر باشید.
رابطه رشد کسب و کار اینترنتی و کاهش هزینه ها
پاسخ رشد تنها در کاهش هزینه های شما نیست. این مسأله به معنی داشتن کارکنان بیشتر یا دفتر بزرگتر یا هر یک از این موارد در این زمینه نیست. بهترین راه برای انجام این کار به صورت ارگانیک ، راه اندازی بوت است. اگر شما یک فرد مجری هستید یا یک تجارت کوچک را اداره می کنید ، این اطلاعات برای رشد شما ضروری است.
به جای تلاش برای خرج بیشتر، باید روی تبدیل تمرکز کنید. تبدیل در قلب هر کسب و کاری قرار دارد. اگر پیشنهادی برای تبدیل یا قابلیت ردیابی این تبدیل ها ندارید ، وقت خود را تلف می کنید. شما نمی توانید بدون هیچ گونه تغییر مناسب در کسب و کار خود مقیاس بندی کنید.
به جای هزینه کردن برای امور سطحی ، باید آن را عاقلانه خرج کنید تا این پیشنهاد تبدیل کارساز باشد. این بدان معناست که اگر 50 هزار تومان برای خرید مشتری خرج می کنید ، باید اطمینان حاصل کنید که این 50 هزار تومان را پس می دهید و درآمد بیشتری کسب می کنید. در غیر این صورت ، شما شغلی دارید که ضرر می کند ، نه مشاغلی که پول در می آورد.
این پیش فرض و اساس ایجاد و توسعه تجارت است. به سادگی نمی توانید بدون آن مقیاس بندی کنید. روشهای زیادی برای انجام این کار وجود دارد. ایجاد پیشنهاد تبدیل می تواند از طریق ابزارهای مختلف انجام شود. یکی از این رسانه ها وبینار است.
فروش از طریق وبینار
فروش از طریق وبینار فرآیند خاصی دارد. اکثر کارآفرینان فروش از طریق وبینار را به عنوان آموزش اشتباه می گیرند. شما اصلا نباید تدریس کنید شما باید باورهای محدود کننده را از طریق وسیله داستان شکستید.
حقیقت این است که اکثر مردم از طریق وبینار خرید نمی کنند زیرا دارای باورهای غلط یا محدود کننده هستند. این باورها به همان اندازه به اعتقادات داخلی و خارجی نسبت به وسیله نقلیه نسبت داده می شود ، یا خود را ارائه می دهد. وبینارهای موفق بر نابودی آن باورهای غلط متمرکز هستند. به محض سرنگونی این دومینو ، فروش تقریباً بدون زحمت می شود.
در این قسمت 3 راهکار برای رشد تجارت آنلاین شما آورده شده است:
ایجاد یک برنامه درآمد منظم برای کسب و کار اینترنتی
از جذابیت های کسب و کار اینترنتی ، امکان ایجاد محصولات و دوره های آموزشی است. شما می توانید دانش و تجربیات خود را در رابطه با کار خود و یا محصولات تان ، در قالب پکیج های آموزشی تهیه کرده و آن را در یک برنامه عضویت ماهانه در وب سایت خودتان قرار دهید.
این برنامه ها را می توانید به صورت فیلم های ویدئویی و یا پادکست های، سی دقیقه ای تا یک ساعت آماده کنید. توجه کنید ویدئوها می توانند، در قالب محتوای نوشتاری و یا مبتنی بر صدا نیز باشند. به این صورت که، شما یک برنامه ی آموزشی تولید می نمائید، آن را به چندین قطعه تقسیم کرده و در وبسایت خود قرار می دهید. سپس جهت ارائه محصولات خود به کاربران و دستیابی مشتریان به محصولات ذکر شده، هزینه ماهیانه دریافت می کنید.
در مواقعی برای رونق بخشیدن به ایده کسب و کار خود و جذب کاربران بیشتر، می توانید پکیج های ویژه ای را به صورت رایگان در اختیار مشتریان خود را قرار داده و با این دست و دلبازی، آن ها را برای خرید محصولاتتان راغب کنید.
هر روز را با فعالیت های درآمدزا شروع کنید.
معمولا ما تمایل داریم اول صبح مان را ، با چک کردن تلفن همراه خود و شبکه های اجتماعی شروع کنیم . اکثریت مردم، در برابر مسائلی که صبح اول صبح، با آن مواجه می شوند، واکنش پذیر هستند. از این رو پیشنهاد می کنیم، این قسمت از روز خود را با انجام دادن کارهایی که در کسب و کار اینترنتی شما منجر به پول می شود، شروع کنید.
یکی از این راهکارهای مؤثر می تواند، پاسخ دادن و راهنمایی کردن، افرادی که علاقه مند به محصولات تان هستند، و در رابطه با کسب و کار اینترنتی شما سوال کرده اند، باشد. امروز بازار اینستاگرام و تبلیغات از طریق این شبکه اجتماعی بسیار داغ است، بنابراین می توانید محصولاتتان را در قالب یک پست، به مشتریان سابق و پر فروش خود، که قبلا از شما خرید کرده اند، معرفی کنید.
روش های زیادی برای انجام این کار به صورت آنلاین وجود دارد. نکته مهم این است که ، اولین قسمت از روز خود را برنامه ریزی شده شروع کنید. به عبارتی با کاشت بذرهایی که منجر به درآمد می شوند، شروع کنید.
تبلیغات برای پیشرفت کسب و کار اینترنتی
موفقیت به صورت تصادفی به دست حاصل نمی شود و ایجاد یک درآمد ثابت در کسب و کار اینترنتی ، نیاز به برنامه ریزی دارد. یکی از تکنیک های افزایش فروش، تخفیف روی محصولات است و هدف این استراتژی جذب مشتریان زیاد و فروش بیشتر می باشد. ضروری است که بودجه ای را برای انجام تبلیغات اختصاص دهید. شاید با خودتان بگویید که این کار بی فایده و خرج بیهوده است، ولی باید گفت تبلیغات یک گام ارتباطی مؤثر بین شما و مشتریان تان می باشد. شما با انجام این کار به مشتریان خود ارزش داده و آن ها را آماده خرید بیشتر می نماید، که متعاقباً منجر به فروش و درآمد بیشتر خواهد شد.
در تقویم دوره های مشخصی را برای انجام تبلیغات، تمام خدمات و محصولاتی که تجارت شما به صورت آنلاین ارائه می دهد، را تعیین کنید. ببینید چه موقع تبلیغ هر یک از آنها در طول سال منطقی است و به صورت دوره ای، برای محصولات خود ، تخفیفات ویژه ای را در نظر بگیرید. پیشنهاد می کنیم هر چند وقت یکبار برای انواع محصولات خود، هدف برنامه کسب و کار اینترنتی خود، برای جذب مشتریان بیشتر اختصاص دهید.
توصیه ما
در مورد سه استراتژی اصلی برای رشد سریع تجارت و بهترین روش های تولید و بازاریابی محتوا همراه با قدرتمندترین راهکارهای موفقیت در تجارت آنلاین شما صحبت کردیم.
هر یک از این استراتژی ها چندین تاکتیک به آن وابسته است. اما ، در قلب آن ، تنها سه راه پیش رو وجود دارد. اگر بتوانید به یکی از این راه ها توجه کنید ، به احتمال زیاد می توانید به اهداف تجاری خود برسید.
با این حال ، به خاطر داشته باشید که مسیر صفر تا هفت رقم همان مسیر هفت تا هشت رقم یا هشت تا نه رقم و فراتر از آن نخواهد بود. مهارت هایی که باید برای دستیابی به هفت رقم در کسب و کار خود استفاده کنید ، همان مهارت هایی نیستند که از آنها برای پیشرفت بیشتر استفاده می کنید. و به راحتی می توانید در یک چرخه گیر کنید ، اغلب درآمد خود را سال به سال تکرار می کنید و فراتر از آن حرکت نمی کنید.
هر کسی که در زمینه کسب درآمد آنلاین جدی است می فهمد که هنگام گذر از مرحله ای به مرحله دیگر ، چالش هایی وجود دارد. می توان گفت که حداقل می تواند ناامید کننده باشد. و بدون قیف فروش مناسب ، در واقع رشد تجارت دشوار خواهد بود. برای سرمایه گذاری در فرآیند ، به سیستم های مناسب نیاز دارید.
آنچه اکثر مردم روی آن تمرکز نمی کنند دنباله های ایمیل است. چگونه می توانید این تقسیم را بین سرنخ هایی که وارد دنیای شما می شوند و کسانی که مشتری می شوند ، کنار بگذارید؟ پاسخ از طریق دنباله ایمیل است. دنباله ایمیل برای ایجاد رابطه با رهبر با بیان داستان شما کلیدی است.
دیدگاهتان را بنویسید